A Te Nagy Napod

Esküvőszervezési útmutató frissen eljegyzetteknek és/vagy haladó pároknak

Díjazás

Vissza a főoldalra

SZERTARTÁSVEZETÉS
Nem hivatalos esküvői ceremónia levezetése 2023-ban: 60 000 Ft (Budapesten)
Előzetesen: 1-2 személyes vagy online találkozó, kérdőív közös kitöltése, egyedi beszéd megírása
Az esküvő napján: Helyszín előkészítése, technikussal és személyzettel való egyeztetés, ceremónia-kellékek elrendezése
Házassági emléklap elkészítése
Esküvői ceremónia megtartása (nemzeti színű szalaggal vagy anélkül)
Hossza: körülbelül 20-30 perc (a pár által kívánt tartalomtól függően)

Esküvői COACHING 50 000 Ft/1 alkalom (maximum 2 óra)
Online vagy (Budapesten) személyesen:
A szervezés legelején érdemes igénybe venni az esküvői coaching-ot:
ahol egy ülés során meghatározásra kerülnek az igények, az elvárások, a cél és az oda vezető út. 
Előnye: nem lesznek vargabetűk a szervezés során, hiszen  pontosan fogod tudni, milyen esküvőt szeretnél, ahhoz mire van szükséged, és hogyan tudod elérni azt, hogy az esküvőd napján minden és mindenki a helyén legyen, Te pedig a legboldogabb menyasszony legyél!

Esküvői COACHING és esküvői TANÁCSADÁS-csomag: 150 000 Ft/3 alkalom
3 időpontban fogunk találkozni online vagy (Budapesten) személyesen: 
- a szervezés legelején
- az esküvő előtt 3 hónappal
- az esküvő előtt 3 héttel

Nulladik alkalom - maximum 1 óra - (ingyenes!):
Ismerkedés, igényfelmérés, esküvői coaching. Ha kölcsönös a szimpátia (!), szerződéskötésre kerül sor.

Első alkalom - maximum 2 óra:
- Hogyan válassz esküvői helyszínt?
- Hogyan válassz esküvői szolgáltatókat (ceremóniamester, szertartásvezető, fotós, dekoros, DJ, stb)? Szolgáltatók ajánlása, kiválasztása, tanácsok -szerződéskötések előtt.
- Mi legyen az esküvői menetrend?
- A teljes esküvőt keretbe foglaljuk, elkészítjük a megvalósítás forgatókönyvét.
- Az általános kérdéseket megbeszéljük.
- A számotokra fontos kérdésekre válaszokat kaptok.
- Kitaláljuk, hogyan tudsz gazdaságosan esküvőt szervezni? (Azaz hogyan tudod elkerülni a felesleges kiadásokat!)

Második alkalom (2-3 hónappal az esküvő előtt) maximum 2 óra időtartamban:
- Felmérjük, hogy álltok a szervezésben, és mi az, amire nem jutott idő, de szükséges, mi az, amit érdemes kihagyni, mert nem szükséges. 
- Menetrend pontosítása. 
- Forgatókönyv, teremberendezés, menü egyeztetése - mire érdemes figyelni a véglegesítés során.
- Költségvetés áttekintése közösen.
- Checklist az utolsó hónapokra
- Összegyűlt kérdések megvitatása, megválaszolása

Harmadik alkalom az esküvő előtt 3 héttel - 2 óra időtartamban:
A Nap előtt az esküvő teljes körű megbeszélése történik:
- A forgatókönyvet véglegesítjük.
- A legapróbb részletekre is felhívom a figyelmed.
- A szolgáltatókkal való egyeztetésről (érkezés, elérhetőség, dress code(!), stb) is szót ejtünk.
- Elárulom a stresszmentes esküvő titkát!

EGYÉB:
További megbeszélések, tanácsadás, találkozó (szükség esetén): 20 000 Ft/óra

 

Esküvői KALLIGRÁFIA, feliratozás:
Üdvözlőtábla (bejárathoz, teremhez): 10 000 Ft
Eligazítótábla: 7 000 Ft (esküvő, szertartás, ceremónia, vacsora, buli, stb feliratok) amely a helyszíni koordinációt segíti)
Ültetési rend: 10 000 Ft (Asztaloknál helyet foglalók névsora.)
Ültetőkártya: 200 Ft/db
Egyéb feliratok elkészítése:
 1 500 Ft/db (vendégkönyv, fotósarok, nászajándék, stb)

20230529_103032_resized.jpg

"All in" csomag (a fent felsoroltak): egyéni árajánlattal!

 

Ha bármelyikkel kapcsolatban segítségedre lehetek, keress e-mailben!

A bejegyzés trackback címe:

https://atenagynapod.blog.hu/api/trackback/id/tr5316511790

Facebook oldaldoboz

A Te Nagy Napod

Esküvőt tervezel? Elakadtál a szervezésben? Nincs ötleted merre indulj? Kellene néhány jó ötlet vagy akár ennél komolyabb segítség? Olvass, keresgélj, kérdezz! A blog témája az esküvők köré épül, de nem olyan rózsaszín, habos-babos módon: minden, ami szervezés, tervezés, ötletelés, irányadás, coaching, tanácsadás. Mi az, ami fontos, ami hasznos és fölösleges egy esküvő szervezésekor. Köszönöm, ha ajánlod a blogomat és a témáimat ismerőseidnek!

süti beállítások módosítása