A Te Nagy Napod

Esküvőszervezési útmutató frissen eljegyzetteknek és/vagy haladó pároknak

Belevágjak-e évvégén az esküvőm szervezésébe?
best-planners-for-working-moms.jpg

Gyakran felmerül a kérdés, hogy év végén, november-december hónapban érdemes-e még a következő évre időzíteni az esküvőt? Azaz mennyi időre van szükség egy komplett esküvő megszervezéséhez?

Ez nagyban függ attól, hogy milyen időszakra tervezed a Nagy Napodat. Hiszen ha márciusban-áprilisban (a szezon előtt) szeretnél férjhez menni, vagy azt követően (október vége után), akkor még nagy valószínűséggel találtok szabad helyszínt és szolgáltatókat. Ha megvannak a szolgáltatóitok, tulajdonképpen készen vagytok a szervezéssel, hiszen ha profikra bízzátok magatokat a "nagyobb falatokban", mint a dekoráció, a catering vagy a zene, akkor több hónapotok marad az apróságokra, amit esetleg saját magatok szeretnétek elkészíteni (köszönetajándék, ültetőkártya). 

Ha azonban a szezonban (májustól szeptemberig) szeretnétek összeházasodni, akkor bizony már csak az utolsó dátumokból (esetleg péntek vagy vasárnap) tudtok választani, és a szolgáltatóktól is több ajánlatot kell bekérnetek, mire megtaláljátok azt, aki árban is megfelelő számotokra, és még szabad időpontot is tud mondani. Ez 4-5 szolgáltatónál (helyszín, szertartásvezető, DJ, fotós, videós) elég nagy szervezést igényel - de nem lehetetlen!

Hogyan kezdj bele? 

1. Keress helyszínt! Általában érdemes öt helyszínt kiválasztani, hármat megnézni személyesen, ezek közül személyre szabott ajánlatot kérni attól, amelyik tetszik. Mindenképp egyeztesd a még szabad dátumokat, hiszen ezen áll vagy bukik a szervezés!

2. Keress szolgáltatókat! DJ, fotós, videós, ceremóniamester, ezek a legfontosabbak! A szolgáltatóknak elég kiterjedt ismeretségi köre van, így ha ők már nem érnek rá az általad választott dátumon, biztosan fognak tudni ajánlani maguk helyett valakit! 

3. Küldd ki a vendégeknek a meghívókat! Akár online platformon is megfelel a Save the Date! típusú tájékoztatás, a papír alapú meghívót elég később is odaadni.

4. Írd össze a teendőket! Ha látod, hogy mennyi és milyen feladatok vannak még előtted, és kipipálod azt, amelyikkel már végeztél, megnyugszik a lelked, és nem fogsz pánikolni a feladat nagyságától! :) 
Ebben azért érdemes segítséget kérni, hiszen több szem többet lát, így akár egy barátnővel, akár egy profi esküvőszervezővel megbeszélve nem tűnik majd olyan nagy feladatnak az aprólékos, mindenre kiterjedő szervezési munka. A neten számtalan letölthető esküvőtervező segédlet van, de találsz naplókat is, ami kifejezetten menyasszonyoknak szól, és számtalan jótanácsot találsz a szervezendő pontok között!

A bejegyzés trackback címe:

https://atenagynapod.blog.hu/api/trackback/id/tr9916783670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

A Te Nagy Napod

Esküvőt tervezel? Elakadtál a szervezésben? Nincs ötleted merre indulj? Kellene néhány jó ötlet vagy akár ennél komolyabb segítség? Olvass, keresgélj, kérdezz! A blog témája az esküvők köré épül, de nem olyan rózsaszín, habos-babos módon: minden, ami szervezés, tervezés, ötletelés, irányadás, coaching, tanácsadás. Mi az, ami fontos, ami hasznos és fölösleges egy esküvő szervezésekor. Köszönöm, ha ajánlod a blogomat és a témáimat ismerőseidnek!

süti beállítások módosítása